Jobbig idag


Guuud så stressad dag det har varit idag, först när jag vaknade sprang jag till bussen och åkte hem till Jonna fixade mig och allt där. Sen drog vi in till stan till hennes pappas jobb o hämta pengar sen drog vi till eldorado och käkade kebab pizza efter det stack vi till pressbyrån och jag fyllde på min mobil o jonna köpte cigg till mig eftersom jag inte har mitt legg än.. sen drog vi till affären Xy något heter den där har dom bara bling bling smyken asså äkta fejk arab smyken stora guld silver diamanter allt allt allt, sen efter d drog vi till Gina Tricot o kollade på klädder sen gick vi till ****** jonna skulle ta ********* där, sen kom nisse ut därifrån han går i min klass så snackade vi lite snabbt o så, sen gick han sen kom jonna när hon va klar sen tog vi bussen hem till henne va där någon timma sen kom lena ( pappas ex ex flickvän) och hämtade mig vi sen åkte vi o hämtade hennes son andres som är 23 typ sen hämtade vi upp min syster olivia sen drog vi till Golden Elefant (Thai resturang) o åt där det tog 2 timmar skit kul ändå ! Sen körde dom hem oss, oo asså ni kanske tänker vrf träffar millah dom? nu är det så när jag va yngre va pappa tsm med lena några år o jag blev fäst vid henne o andreas o har varit det sen dess o kommer alltid vara det, så liksom vi träffar dom fortfarande ! Andreas o lena är några jag kommer ha i mitt liv föralltid dom har alltid funnits där för mig. iaf sen när ja o olivia kom hem kollade jag klart på Män om hatar kvinnor skiiit bra film vafan kolla den ! Mådde skit illa innan med hahhaa vafan blev för mätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0