Kanske kanske inte..?


Kanske inte åker till Nikko idag får se hur det blir, e trött och allt med ! Menmen får se sen lite senare..
Iaf idag så har jag varit hos jonna hela dagen sen på eftermiddagen stack vi till min älskade kusin och va där sen senare så hämtade mamma mig efte att hon varit o handlat så åkte jag hem blogga lite kollade tv bloggar nu igen på 2 1/2 men love that show !
 Min syster olivia har lånat en film av hennes kompis som heter Män som hatar kvinnor. Måste kolla den alla säger att den är så jävla bra det har tyligen kommit ut en 2a som heter Flickan som lekte med elden och nu hålls det också på att göras en 3a , men får se om dom e bra ska popa pop corn o kolla filmen senare ikväll om jag inte åker så klart hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0