Millaha diskuterar


Ni ska få höra hela våran kärleks historia
Som ni velat länge o här kommer den..



För två år sen blev jag och min älskling tillsammans, vi hade det underbart i 8 månader vi bråkade aldrig allt va perfekt, sen sakta men säkert kom problem efter problem. Vi började bråka och då va det riktigt stora bråk sen hände en sak, någon ljög och sa jag va otrogen mot han vilket jag inte varit och det va då våran kärlek sattes på prov, han misshandla mig allt möjligt. Han gjorde något mer mot mig den kvällen men tänker inte berätta vad för det e för personligt.. Iaf folk sa till mig du bordet lämnat han det är inte acceptabelt att din kille ska misshandla dig även om du skulle varit otrogen iaf.. Vi klarade oss egenom det, men mycket bråk hela tiden va det.
Sen åkte han in och det knäckte mig totalt, gick inte ut på hela sommaren, satte hemma på mitt rum och grät ville inte leva mer klarade mig inte utan han det gick bara inte hamnade seriöst i största pskos läget. Dagen han kom ut igen va dagen jag började leva igen, har aldrig känt sån lycka som när jag fick hålla om dig igen. Sen blev allt bra i någon vecka sen kom det in knark i bilden, jag började blunda för sanningen jag ville inte inse han knarkade och blev snabbt beroende och förstörd av det. Jag lekte att allt va bra när jag inerst inne viste att det va åt helvete allting, sen kom alla hot från han att han ville döda mig och där kom alla relger. Jag fick inte ens gå ut inte träffa mina kompisar fick inte ens ta hem mina tjej kompisar ingenting, inget urringat inget smink inga jenas..Men jag älskade han så mycket så jag lyssnade jag började sakta men säkert förlora alla mina kompisar, men jag sket i det för han betyde världen för mig. Det va inte bara efter knarket som reglerna kom dom kom redan 3 månaden men det va efter han började knarka som reglerna blev mer och större och starkare. Iaf hans knark krossade mitt hjärta han kunde säga stick jag hatar dig millah när han va drog på verkad sen ringa och gråta när han va normal igen och säga förlåt.. Men gång på gång krossade det mitt hjärta mer o mer han lovade hela tiden att sluta men det va bara snack för han. Inget hände, sen fick jag veta polisen tog han på stan när han va drog påverkade o där räkte det för mig, han ringde mig när han kom ur häktet efter 1 dag jag skrek och grät jag va så jävla besviken på honom jag trodde verkligen att han skulle sluta han hade varit ren från knark i 3 veckor.Sen gick det månader och jag stod ut med allt, sen kom han till mig från ingenstans för jag sa til han så länge du knarkar tänker jag inte träffa dig. Men så kom han, vi hade en natt tsm som vi borde haft för länge sen vi pratade ut om allt, du grät jag grät vi myste. Som den natten va alla våra nätter förut innan alla problem kom ivägen för våran kärlek.. Efter den natten, du lovade mig att du skulle sluta med droger o all kriminallitet jag trodde dig jag såg dig i ögonen o viste att du sa sanningen. Det är så han viste jag va riktigt nära på att lämna han hur mycket jag än älskar han.. Sen nu har allt varit bra i någon månad, sen kom detta och hände.. Jag fick ett samtal från hans bror som berättade att han åkt in för grov misshandel/"mord försök", narkotika innehav och några mer saker.. Och att du skulle få sitta inne i 2 år, menar ni allvar 2 år? Jag klarade knappt 1 och en halv månad utan dig o jag ska klara 2 år ? det senastejag hörde från dig va i tisdags när du fick ringa ett samtal från häktet i 10 min o du valde att ringa det till mig. Älskling du fattar inte, du fattar inte hur det känns vi har varit tsm i 2 år vi har klarat allt, våra kärlek e stark men detta ä verkligen katastrof hur fan ska vi göra nu ? du sa till mig i lur millah gumman snälla älskling lämna mig inte.. O det e klart att jag inte lämnar han jag kan inte lämna han vi är förlovade jag älskar han mer än allt annat. Vi har gett varndra löften som ingen har fått veta för en idag, vi har svorit och gjort saker att aldrig lämna varandra, vi skar in i våra händero satte händrna mot varandra o det för oss betyde att vi aldrig ska skiljas åt vad som än händer ska vi alltid vara tsm. Det är många som har varit emot våran kärlek vetnte varför men alltid har vi klarat det och detta är ännu ett test o se hur stark våran kärlek egentligen är.. Men 2 år om 2 år är jag 20.. Mycket händer på 2 år, tänk om DU slutar älska mig under tiden du sitter inne? Jag vet att du skull bli sur om du såg att jag skrev att dukanske slutar älska mig för du sa i lur då när du ringde att det aldrig kommer hända oh att ja är i dina tankar hela tden och att jag är anledningen till att du kommer klara dig egenom dom 2 åren.. Asså älskling det har gått 5 dagar och jag döör redan på insidan mår så jälva dåligt orkar inte med någonting längre vill bara lägga mig ner och försvinna komma bort från allt o alla. Flyga till drömmarnas land där vi kan vara tillsammans föralltid.. Allt runt mig påminner om dig, dina klädder som jag har här alla bilder på oss allt allt allt min tatuering på handleden som det står ditt namn på. Bara för du har gjort ett hjärta på ditt bröst som det står millah i så kände jag att jg också måste ha ett med ditt namn älskling. Alla minnen dödar mitt hjärta det gör så ont att sakna dig. Jag skulle göra vad som helst för att få ha dig här en sista gång.. men nu får jag vänta 2 år jag fick aldrig ens kyssa dig hejdå du bara försvann..
Älskling hur lång tid kommer det ta innan jag kommer få höra från dig igen..?
det är den känslan som är värst, tänk om jag inte ens kommer få prata med dig i lur på 2 år inte ens få komma på besök ingenting. Hur fan ska jag överleva då ? Jag ska vara ärlig jag är rädd, rädd att aldrig mer få höra från dig..Jag älskar dig min iranier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0