Någon tog bort min blogg

Som ni kanske vet så va det någon h*runge som tog bort min andra blogg. Skäms ni inte ? Vänta bara tills jag får veta vem det va som tog bort den kuku det blir inte kul jag säger det här och nu, kommer misshandla personen and that's it.



















Jävligt moget ? Hade fått ett mejl till min gamla msn att någon hade bytt lösenord och sånt o när jag såg det jag säger till er jag har aldrig skakat av ilska i hela mitt liv men där gjorde jag det riktigt mycket såg helt svart kunde inte koncentrera mig ingenting va så jälva arg ! ååååååh smuuuuts som tog bort min blogg. Varför ens ta bort min blogg finns bara ett skäll till varför ;)

 AVENSJUKA PÅ MIN BLOGG
Javiiissst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0