ÄNTLIGEN


Idag är det fredag och vad inebär det? Jo festa ha kul allt sånt som man gör på helgerna och denna fredagen kommer inte bli som alla andra vet ni varför? Jo för jag och jonna ska vara hemma i hennes lägenhet fixa oss skit sexiga ta kort och skit sen ha kul men hur vi ska ha kul berättar jag inte kanske alkohol vem vet? Finns massa sätt att ha kul på kan redan nu se mig och jonna stå och dansa till blattemusik och springa runt i hennes lägenhet hahaha fan vad soft ändå! Så ska sova hos henne imon eller ja idag klockan är ju snart 01.00 och det är fredag haha men kallar det torsdag vafan:P Så klart ska vi laga god mat och ska köpa med chips och dricka hem till jonna och en ben and jerry glass den cookie do? eller hur fan den nu stavas vet att jag skrev fel men ändå hahaha låt mig kan inte alla jävla engelska ord vafan så smart är jag inte. Träffa massa boys imon? HELL YEAH! Vet ni vad jag och jonna typ kallas och är?

Kberg Deluxe (för vi har stil och klass på allt vi gör)
Och..
Girls gone wild in kristineberg

det är vad vi är haha och det vet alla om som bor på kberg och alla överhuvdtaget pahaha :D Berättade en hemlighet för jonna i telefon innan hahaha som hände när jag va 3 omfg så mycket vi flabbade gjorde om historian och sa det hände när jag va 18 HAHAHA jag tror inte ni fattar det roliga eftersom jag och jonna har sjuk humor eller det är mer att jag säger sjuka saker och jonna skrattar hahaa komiker nästa? javiiiiiist.


Jonna därfram och jag bakom bilden är tagen i september eller oktober 2009 utanför min kusin när vi va ute och rökte hahaaha kolla så knas jag e gick ut utan strumpor och skor fast det va kallt ute hahahaha okej vi skulle bara röka men ändå är lite knasig ibland (A) vadå man lever bara livet 1 gång haha
Jonna jag älskar dig min bästevän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0