Helgen


Tog den innan idag när jag skulle ut och röka kolla så sköna inne tofflor från finland jag har :)

Dagens Dresscode:

Jeans leggings - skum affär i eskilstuna?
Vitt Linne - Gina Tricot
Brun Kofta - Hemlig affär
Tofflor - Finalnd
Jacka - Hemlig affär
Fan vad jag känner mig fjorits nu när jag gjorde så men jag vet att ni läsare älskar det som fan
Förlåt om jag inte bloggade igår men sov aldrig hemma åkte hem till jonna i fredags och bosatte mig där tills idag, gud vad mycket saker det har hänt i helgen herregud katastrof förfan.

Fredag: Träffade vi massa killar såna libaneser och va och rökte vattenpipa med dom på sjöbo och sån skit sen träffade vi en finsk kille och en chilenare och va med dom flera gånger under dagen. Huuum vad gjorde vi mer? Kommer fan inte ihåg ;) Dåligt minne.. nej men seriöst bokstavligen kommer inte ihåg..
 Joo vi va hund vakt åt chilenarens nya pitbull sååå jävla söööt den är omg älskar den!

Lördag: Vi vaknade så kom chilenaren och finnen så va vi med dom en kort stund, sen ringde albanen sahit mig haha så kom han över till jonna sen drog jag och sahit iväg en stund medans jonna stannade hemma och duschade och väntade på chilenaren. Iaf jag och sahit stack iväg kanske i 1 timma sen kom vi tillbaka inte ens det och nej vi hade inte sex inget sånt! Snälla han är min kompis jag vet ni får tankar puckon så bara lägg ner dom okee? Sen stack sahit hem eftersom hans syster va på besök, sen restan av lördagen va fuckt up inte mycket minnen av den heller kanske har blivit helt förstörd? asså utmattad.

Iaf det har hänt så mycket saker i helgen som jag verkligen inte nämner i bloggen vissa saker är för privata det har jag lärt mig vissa saker ska förbli hemligt. Justde jag och jonna tog bilder i helgen lägger upp dom imon när jag fått tag påbildern för dom är just nu i jonnas mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0