i cant remember the sun


Här är bevis på smärta han gav mig! Tänker dock inte berätta vart på kroppen blåmärkena är men kan säga att det va en liten del av alla som fanns.

Det finns så mycket smärta kvar, så mycket som aldrig försvinner men nu har jag insett han kommer aldrig tillbaka. Så mycket smärta han gett mig både fysiskt och psykiskt jag önskar jag kunde ge tillbaka samma smärta till han så han får känna hur det känns. Från och med nu kan han drömma om mig kommer aldrig mer nämna hans namn, aldrig mer prata om han han är bara ett minne nu. Känslorna som finns kvar för han har jag begravt det är känslor som aldrig mer kommer fram, asså jag tror inte någon fattar hur jävla arg jag är på han. Allt är hans fel verkligen allt alla hans lögner hans ÄLSKADE DROGER allt allt allt det va början på det som fick mig att ändra uppfattningen om han, men sen den sista saken att bara försvinna döda mig totalt. 

Och ni tror på fullaste allvar att jag menar det jag precis skrev? Nejnejnej det kunde varit sant men sanningen är: Det är sant att jag har smärta som han orsakat både fysiskt och psykiskt och att jag aldrig kommer skriva hans namn igen eller snacka om han är bullshit? Han är fan allt jag tänker på dag som natt är han i mina tankar och att jag begravt känslorna? Aldrig! Dom känslorna kan man inte gömma undan dom är för stora och för starka det är fan han mitt hjärta slår för. Jag är inte arg på han men jävligt beskiven och att hans droger förstörde mycket är också sant vårat liv hade varit helt annorlunda utan det, han hade aldrig blivit agressiv. Det om att mitt hjärta är helt krossat är sant det är så mycket som inte skrivs ut i min blogg om allt som händer mellan mig och han som är personligt men det sista han gjorde krossade mig riktigt mycket. Efter allt som hänt så vill jag fortfarande ha han i mitt liv, han va är min första kärlek och kommer förbli första och sista! Men jag orkar inte mer nu allt är för mycket men jag kan inte heller bara lämna han och allt jag vill men kan inte. Vet ni varför? Jo för jag älskar han för mycket skulle jag bli av med han helt från mitt liv ingen mer kontakt aldrig mer träffa han vet ni vad det skulle göra med mig? Jag skulle inte ha något liv eller hjärta kvar skulle inte ha något jag skulle aldrig mer vara lycklig inte ens glad inte ens le skulle bara finnas tårar och sorg i min värld tro mig det är sant! Jag känner redan den sorgen och längtan av han komma springandes tillbaka eftersom jag inte har han här nu, han är mina drömmar varje natt han finns i mina tankar 24/7 jag vill ha han här jag saknar hans kyssar och när han håller om mig jag saknar han säga jag älskar dig millah.
i cant go on living whitout you baby, i cant go on whitout see you smiling.
 ÄLSKLING VART ÄR DU..?
jag behöver dig mer än någonsin.

Can you walk away and never look back?

1st Lady - Cant go on

i wake up every morning and remember that you're gone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0