inte den samma längre


 
Efter allt som hänt dom två senaste veckorna så är det dags att allt ändras då menar jag verkligen det, om ni bara viste allt som hade hänt så hade ni förstått mig men jag tänker inte skriva i bloggen om allt som hänt för det har med mitt privat liv att göra och till skillnad från vissa andra skiljer jag på blogg livet och mitt privat liv det är två helt olika liv.

Som jag har blivit nu;

 Lever livet på mitt sätt och följer mina val !
 Färgat håret och förlängt det men vilken färg får ni se i helgen ;)
 Ändrat på min attetyd helt huum.. Kanske den blivit ännu värre och kaxigare eller har jag blivit snäll?
 Provecerar mera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0