kaos utan paus



Nu har jag tid att blogga en stund så tänkte förklara mig lite om senaste veckorna det gillar ni va? ;) Det är såhär att i mitt liv dom två senaste veckorna har hänt så jävla mycket saker som gjort att jag inte haft tid eller viljan att blogga bråk polisstation psyk och mycket mer. Vad jag menade med sakerna jag strök över kan jag tyvärr inte berätta som sagt jag har ett privatliv med, senaste veckorna har verkligen förstört min hjärna och mitt hjärta. Jag har fått vara med om att folk bara har lämnat mig utan att säga ett ända ord något som knäckte mig totalt ville bara gå under jorden och ge upp allt. Det är svårt när något man älskar bara försvinner bara så man får inte ens än chans att säga hejdå eller som i läget va då farväl, det förstörde mig så hårt att jag va tvungen och åka och se om han va *** eller ****** .. Jag borde tacka gud för alla vänner jag haft runt mig som stöttat mig och hjälpt mig kanske låter taskigt och säga att det inte funkade just d för va så knäckt men nu säger jag tack till mina vänner ♥

Det är också så mycket mer problem som varit i min familj hela mitt liv är ett stort problem egentligen alltid problem vart jag än kollar eller går så blir det problem VARFÖR? Det vet jag inte men det är något jag alltid kommer undra.. Ibland är min och min killes förhållande hur bra som helst vi är som nykära och ibland är det de värsta förhållandet man kan vara i, men det är inte bara det de finns så mycket mer som jag inte berättar som hur mycket svek och förtroende som försvinner för varje dag. Det finns så mycket dolt under ytan som tar knäcken på mig jag kanske är dum men jag är inte blind.. Jag sa till min bästevän för kanske en vecka sen att mitt hjärta är så krossat det går inte att krossa mer och det är sant, jag fattar inte hur mycket jag kan tåla egentligen. Mina vänner säger till mig lämna han va inte med han, han förstör dig han blir din död dom säger bara massa negativa saker nu är första gången på länge jag ska försvara han.

Han kanske är dålig kille men han är också den bästa killen när han är som bäst, det är det jag ser i han jag vet hur han är när han är dålig tro inte att jag är blind jag har ändå tillbringat över 2 år i mitt liv med honom så jag vet att han kan vara värre än värst. Men det är ingen annan än jag som ser hur han är med mig när vi är själva och vad vi gör och hur mycket kärlek det finns då. Han är killen som kan få mig att känna mig mer älskad än någon annan på jorden och han är också den killen som får mig att gråta mer än någon annan och må dåligt, alla har två sidor eller hur en bra och en dålig?

Men vill ni veta? Det va då nu är det ändrat på saker hans "gulliga" sida är försvunnen helt och hållet det ända som finns kvar är hans dåliga sida droger förstör folk totalt.. Jag vet att hans bra sida finns där inne i honom någonstans men fråga är vart och när kommer den tillbaka? Hur vet jag att jag fortfarande är kär om det har slutat att pirra i magen när jag ser han? Varför är jag inte nykär längre? Jag önskar jag kunde stanna nykär föralltid det är fan då man är som lyckligast, det spelar ingen roll att vi varit tillsammans länge jag va alltid nykär men inte längre tänk om jag har slutat älskat han? Hur vet jag att jag fortfarande älskar han? Jag älskar den gulliga sidan av honom den andra sidan som är "dålig" av honom HATAR jag bokstavligen hatar.

Vet ni vad jag är riktigt rädd för..? Jag är rädd för att förlora han föralltid han är fan allt för mig han är mitt liv han har mitt hjärta allt allt allt, utan han i mitt liv vad skulle jag göra då? Så fort jag inte har han vid min sida går jag under jorden och slutar leva och bara gråter och så jävla knäckt och förstörd att dom pratade om att lägga in mig på psyket och det skrämmer mig riktigt mycket. Jag har blivit besatt av han tanken av att se han med någon annan gör mig galen, jag skulle aldrig klara av att se han med någon annan. Han ska vara med mig eller så ska han inte vara med någon alls, tar det slut en vacker dag mellan oss och vi går skiljda vägar så har han berättat vad som kommer hända han säger alltid: Millah lämnar du mig dödar jag dig, sen tar jag livet av mig så är vi tillsammans i himlen föralltid. Jag vet hur han är och det förvånar mig inte minsta lilla om det är så att han är helt seriös han svorit på koran och allt och då ljuger han inte menmen.. Okej det finns gånger vi gjort slut men det är aldrig slut på riktigt asså att vi säger upp allt med varandra tar bort nummer flyttar allt förstår ni hur jag menar? Han älskar mig minst lika mycket som jag älskar han om inte mer, men jag vet inte hur mycket mer jag orkar om det ska vara som det är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0