Millah bestämmer !


Killar som spelar över: Ush är så jävla trött på killar som spelar över genom att leka skit snygga när egentligen dom är fula eller kanske bara lite söta så leker dom typ Christiano Ronaldo snygga man ba moget lägg ner gå hem ? Asså jag är bara så jävla trött på sånt sluta lek något ni inte är, så jävla snygga är ni inte så byebye ? O bara för dom får en diss då leker dom ännu mer snygga det är så jävla patetiskt!

Snön & kylan: Okej nu har det gått för långt snön och all kyla är för mycket för mig nu jag klarar inte av kallt väder bokstavligen jag har fan inte det i mina gener att klara av sånt naj men seriöst bort med snön och kylan eller vad säger ni ? Försvinner inte snön snart så vet jag inte vad jag tar mig till den är bara jobbig man blir blöt det blir kallt man fryser snön är äcklig lika så kyla fuck that shit i want summer noooow


Jonnas lägenhet: Måste ha med det på innelistan eftersom hon bor själv nu och det betyder att jag e hemma hos henne 24/7 helt själva ingen vuxen men kan typ göra vad fan man vill? O det gillar jag och det bästa med lägenheten är att den är på kberg mitt "ghetto" hahaha som ni alla vet jag och jonna är Kberg Deluxe HAHAH

Ciggaretter: gud vad jag älskar cigg är som sagt beroende av dom vilket jag inte erkänner varenda dag hahah, men seriöst tacka gud för att dom finns. Funkar bra vid stress och massa andra gånger när man festar cigg funkar bra till det mesta man gör när man är ute och går, när man har tråkigt, när man e stressad, när man vaknar, när man ätit, när man ska sova ja det mesta haha L&M extra långa röda ahah bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0