Mitt hår nu


Såhär såg mitt hår ut innan, inte så långt för hade kort hårförlängning.

Kommer ni ihåg hur hemligt jag gjorde allt om hur mitt hår blev efter alla färgningar? Justde har ju inte berättat om det ;) Började med att sätta en avfärning i håret sen en till sen 2 till sen blekte jag det en massa gånger och allt mitt hr blev va blont i hårbotten och sen orange resten, sen sista gången jag blekte det så tappade jag över 10 cm hår på längden och massa mer hår.. Jag började såklart gråta för ville bli blond och älskar mitt hår och det blev förstört men tacka gud för att min mamma är utbildad frisör dock jobbar hon inte som det som fixade mitt hår och köpte hårförlägning till mig och allt.




Kommer mer bilder sen på mitt hår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0