Naglar & Manekyrer





Föra gången jag gjorde nagel förlägning hade jag dom såhär långa och rosa skit snygga va dom riktiga såna neger bitch ghetto naglar som ni vet alla har i såna filmer och alla negrar i usa har haha såna hade jag. Saknar dom riktigt mycket så imon eller aah idag eftersom klockan är så mycket så ska fixa dom senare på eftermiddagen ska bli skit kul att få så långa naglar igen :) Ska antagligen ha dom hel rosa som förra gången eller så blir det rosa med fransk manekyr eller så vanlig sån färg (beige) eller vad dom nu kallar den och fransk manekyr vad tycker ni ? tror fan det blir rosa med fransk manekyr eller vanlig orginal manekyr bara :) får se vad jag känner för imon ni vet ju hur jag är ändrar mig hela tiden men långa ska dom bli längre än förra gången hahaha kaos fifan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0