Nattblogg


Know I should stay away from you, cause it's no good for me, i try and try but my obsession wont let me leave..

Shululu alla bloggläsare, ligger och kollar film och pausade vetinte varför? Fick bara lust att skriva ett blogginlägg och vet ni vilken film jag kollar på? Jo tretton den tonårs filmen skit längesen jag såg den vem gillar inte den filmen ? Populära tonårs brudar som festar knarkar knullar leker med alla känner mig träffad HAHAHAHA. Idag när jag vaknade åkte jag till stan och mötte upp jonna så köpte jag ett nytt busskort sen åkte vi hem till henne och va med 2 killar mr x 1 och mr x 2 ;) Sen åkte vi ner till stan igen och köpte en sak till mr x hundar på apoteket ja och sen hände massa saker som jag inte tänker säga hihi (A)

 

And you can see my heart beating
You can see it through my chest

And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger
As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late too pick up the value of my life

 

Såhär ser jag typ ut varje dag en boll på huvudet och stora örhängen och aldrig fixad längre, vem ska jag fixa mig för nu? Pallar inte med sånt det ända jag går i nu är typ bara stora mjukis tröjor och mjukis byxor eller så har jag leggings och stor mjukis tröja fattar ni vad som hänt med mig eller ? Innan alltid fixad skit fina klädder klackskor all sån skit och nu ? INGET sånt längre asså pallar inte ens ha utsläppt hår har det aldrig och när jag väl har utsläppt sätter jag upp det efter en kvart jag sover fan med en boll på mitt huvud. För er som inte fattar så sätter jag upp håret som en jävla boll som på bilden, sätter ju fan knappt på maskara längre orkar verkligen inte. Om inte han är här så fixar jag mig inte jag har ingen annan att fixa mig för än han jag vill inte ens fixa mig för någon annan så har det blivit har levt efter hans regler to long..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0