öleee är..

..ett ord jag säger varje dag.


Vaknade vid 11.15 något sånt ringde jonna och snackade skit med henne om allt och alla som vanligt hahaa. Det är något vi gör dagligen minst lilla vi stör oss på snackar vi om thats life, iaf väntar på att min mormor ska komma och hämta mig så ska vi åka och köpa lite saker till mig innan jag ska åka till jonna här är

MIN KÖPLISTA :
Medicin som tar bort halsbränna
Lipsyl någon bra och som luktar gott
2 Chips påsar
1 Cola & 1 Fanta
ben and jerrys cookie dough
Brunsås eller gräddsås
2 Ciggpacket

sen tror jag inte att det va något mer ska iaf ha med allt hem till jonna för vi ska ha myskväll med jävla massa kul som jag sa igår tänker inte berätta för det e hemligt. åååh gud vad jag älskar att göra såhär det är så kul när ni blir halvt galna för ni undrar så mycket vad det är vi ska göra hihi. Ska ha med allt mitt smink, plattång, klädder, nagel saker allt allt allt men ska dra mig nu ska kolla film en stund men först packa klart och sen vänta på att mormor kommer men det blir efter kl 14.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0