sjukare än sjukast

är vad jag är, asså det går fan inte att bli mer sjuk än vad jag är och det värsta är nu att min över och under läpp har spruckit på massa ställen för jag är så torr. Är helt svag i kroppen så orkar knappt ens stå upp hatar att vara sjuk! Skrev igår i bloggen att jag skulle lägga mig vid 03.00 va nog klockan när jag bloggade men somnade inte för ens kl 05.00 helt sjukt kunde inte sova låg och glodde rätt upp i taket och lyssnade på en inspelning från mig och min kärlek som går såhär:

Jag - Älskar du mig?
Mr x - Ja


Det lyssnade jag på om och om igen i säkert 2 timmar eller något. Iaf nog om det nu, när jag vaknade ringde jag direkt upp min älskade jonna och snackade med henne om allt och inget och tog en cigg samtidigt efter vi la på fixade jag med disken mamma tvingade mig hon hade lämnat lapp hemma "millah plocka in och ut disken love u /mami" sen gick jag upp till våran jacuzzi och tog ett snabbt bad och tyckte allmänt synd om mig själv sen nu kom jag till datan och bloggar. Försöker få tag på mamma för måste be henne köpa sån bra lipsyl (vetinte hur det stavas) och köpa med en annan speciell sak som jag behöver som ni får veta senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0