Sjukling :(



Vet ni hur mycket jag hatar att vara sjuk? Jag är en sån person som blir sjuk hela jävla tiden, men när det kommer till min hals det är katastrof.. Min hals har inget imunförsvar typ för när jag väl får ont i halsen gör det så ont jag inte kan svälja och blir så hes jag halft tappar min röst och är sån i minst 2 veckor åt gången och får det minst 6 gånger per år fattar ni hur jobbigt det eller är?

som nu har jag :
- Ont i halsen
- Börjar bli hes
- ont i öronen..
- ont i bihållorna
(eller vad det nu heter dom som näsan kommer från)
- feber

weeiii fattar ni hur "kul" det är eller? Och jonna har med blivit sjuk men inte lika mycket men så går det när man umgås mycket man blir sjuka hela högen. Justde förlåt för jag inte uppdaterat ett skit på någon vecka det är bara för jag har varit skit upptagen med allt har inte haft tid vafan.. Men eftersom jag är sjuk och bara ska vara hemma idag så blir det att blogga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0