Aj aj aj


God morgon bloggen!
Har ni sovit gott?:) det har jag iaf, tills jag vaknade och kände hur jävla ont jag har i sidorna av min nacke jag har aldrig skrivit om det här i bloggen att jag har problem där att jag får så jävla ont där nästan hela tiden och alla har alltid trott att det är mina muskler som spänner sig hela tiden men nu vet jag att det inte är det. För nu har det kommit till gränsen att det gör så ont att jag inte ens orkar stå upp att jag blir helt svim färdig :( Måste till läkaren? Seriöst jag orkar inte ens gå för det gör så ont blev helt yr och allt så gick och la mig i sängen igen :( Undra vad felet kan vara? Va hos en läkare för flera år sen men han sa det är inget fel, men fuck you förfan någonting är vist fel. Jag vet skillnaden på när muskler spänner sig och inte o detta är inte muskelspänning =/
ser ni vart jag ringat in det är där det gör ont nu innan hade jag bara på vänster sida men nu när det blivit värre är det på höger sida med aj aj aj :(Men iaf nog om det nu, har laddat över alla bilder från min mobil och digital kamera till datan så alla bilder från haparanda finns inne nu haha låter som värsta affären :O laddar upp dom senare, ska kolla alla harry potter filmer först hahahaha (A) sorry kanske lite omoget men ändå längesen man såg dom ibland måste man få vara lite barnslig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0