dålig/tvär bra dag



Min dag började ju med förhandlingen som faktiskt gick bra jag fick det vi hoppades på, men sköter jag mig inte nu så är det kört asså bokstavligen kört tänker inte berätta här vad dom sa att dom kommer göra då. Men det är något som förstör ens liv totalt och jag vill inte det så måste fixa detta nu. Efter förhandlingen tog jag bussen till mormor och hälsade på henne där åt god mat sen somnade i hennes säng med min älskling hund albani brevid mig :) medans mamma och mormor åkte till ullared låg jag och sov va skit trött.

Hahaha när jag och mamma va på väg hem försökte vi ringa min lillasyster och se om hon skulle ha skjuts med oss hem jag ringde och ringde hon klickade först mamma sen mig:

Jag - Mamma hon klickar vad gör hon?
Mamma - Hon kanske är upptagen
Jag - *smack smack smack* (gjorde pussar)
Mamma - HAHHAHAHHAHAHAH
Jag - AAAAAAAHAHAHHAHAHA JA DÖÖR E FAN KOMIKER

Men nu när vi kom hem hade jag fått post ett brev ;) Från kirurg mottagningen ska dit den
20 januari kl 13.15 något sånt va det på shalgrenska sjukhuset weeiiii längtar fan vad glad jag blev när jag fick det brevet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0