dööööd



Guuuud vilken sjuk dröm jag hade inatt jag gör allt för att inte tänka på han men ändå är det han mina drömmar är om och det vill jag inte. Drömmarna börjar alltid skit romantiskt sen blir dom fuckt up sen i slutet blir dom bra ibland och vissa slutar dåligt.. Ska jag berätta en hemligheten varför jag lämnade han? Jag boktavligen blundade för sakerna jag såg och fick höra tills en riktigt nära vän berättade en sak för mig och det va då jag insåg att jag inte kunde blunda för sanningen längre. Han va otrogen det vet jag till 100% har fått höra det så mycket att jag skiteri vad han säger för jag har så mycket bevis. Det gjorde jävla ont när jag insåg att det va så, men nu skiter jag i hur jävla ont det gör. Justde skulle till skolan egentligen idag för idag va första dagen vi började nu efter lovet och första dagen jag får komma tillbaka efter att jag varit avstängd men min mobil laddades ur och då ringde inte min klocka och vaknade vid 12.00 tiden har sovit 12 timmar inatt :| Men idag kommer något som jag inte vill göra .. :(
Möte med min advokat och mamma angående "rättegången" vi ska ha imon som ska ge mig ny dom=/


asså jag vet inte riktigt om man kan kalla det rättegång men jag ska få en ny dom eftersom soc och fälltassistenterna inte tycker att jag klarar av samhällstjänsten pga av vad jag höll på med så troligen får jag det vi hoppats på annars blir det kaos och riktigt illa vafan så önska mig lycka till!

Beyonce - Hallo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0