Harry Potter maraton



hahaha ska ha Harry Potter maraton nu kanske lite omoget men ändå kul skit längesen man såg alla dom filmerna. Såklart måste jag kolla dom i ordning letade upp på internet vilken film som va först och sist men den sista filmen har ju inte kommit ut på film än så kan inte se den hahahahahaa.

Harry Potter och de vises sten
Harry Potter och Hemligheternas kammare
Harry Potter och fången från Azkaban
Harry Potter och Den flammande bägaren
Harry Potter och Fenixorden
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Harry Potter och Dödsrelikerna - Har ej kommit ut än

så nu blir det att checka alla dessa filmer idag lär ta hela dagen och kvällen eftersom varje film är över 2 timmar lång hahaha :D Vi hörs senare när jag kollat klart alla filmer eller om jag kanske skriver ett inlägg emellan när jag ska käka eller någotsånt vi får se hur jag gör:) Har redan snart kollat klart första filmen eftersom jag började på den igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0