Hemma igen :D


Kom hem för en stund sen gud vad skönt det känns att vara hemma igen.
Dock saknar jag jonnas mamma susanna och storasyster johanna bland dom trevligaste och snällaste personerna jag någonsin träffat så dom är såklart saknade och självklart akira&Hero med (deras hudar) och såklart lillkissen och saga och alla andra kattar allt det är saknat från Haparanda! Är verkligen trött efter hela semestern men det har varit kul o det va kul att komma hem så många pussar och kramar man fick hihi:D Väntar på att min syster ska komma hem hon kommer inatt men ändå har inte träffat henne än :( När hon kommer blir det att kolla film förfan;D ska ladda ner någon skräckfilm! Laddar upp alla bilder senare inatt eller imorgon får se när jag orkar men nu ska jag gå och äta något typ toast tror jag att de blir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0