men fuck off?


God morgon kolla hur tidigt jag är uppe:| finns två anledningar till det det ena är att jag har så jävla ont i magen har vaknat hela natten och gått på toa typ 3000 gånger nastyyyy ffs, andra anledningen är att så fort jag blundar och somnar är HAN den jag drömmer om jag vill inte drömma om han det gör fan för ont.. Asså egentligen är jag skit trött men om det är han som ska vara mina drömmar så vill jag inte sova något mer har drömt nu om han varje natt sen jag bestämt mig för att aldrig mer ta tillbaka han och undvika han föralltid men tydligen har mitt hjärta något att säga till om eftersom det fuckar upp mitt huvud :S Sluta ring mig smsa mig inte jag kommer ändå inte svara det är inte lönt du slösar bara tid, dina kärleks sms får mig inte att falla tillbaka känns det hårt nu när jag vet alla din lögner ;) ouufff jag vet att det svider, du krossade faktiskt mitt hjärta med.

Beyonce - Green Light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0