Millah översätter blatte skämtet :D

För er svenskar som inte fattar alla slang ord här kommer "svenska" verisonen

Ahmad - Ey min pappa dog idag
Hamodi - wha e det sant? Shit jag beklagar sorgen, hur dog han?
Ahmad - Asså lyssna, han skulle fixa våran parabol sen ramlade han ner från taket.
Hamodi - shit fan vad synd asså jag..
Ahmad - Tyst! låt mig prata färdigt? Han kom till 3:e våning och han höll i sig i gardinerna men dom gick av och han ramlade ner.
Hamodi - aj aj aj det måste vara..
Ahmad - Hej tyst? jag försöker berätta!
Hamodi - Aha förlåt förlåt, forsätt.
Ahmad - Aah sen kom han till 2:a våningen då han tog tag i en blomkruka men den ramlade med honom liksom
Hamodi - A bror jag bekla..
Ahmad - Shit du e min kompis låt mig prata färdigt min pappa är död
Hamodi - Sen kom han till 1:a våningen han tog tag i recket men den gick också av så han föll ner på marken men han klarade sig.
Ahmad - Men.. men hur dog han?
Hamodi - Han försörde huset så vi sköt honom.


hahaha fan vad jag är grym naj men seriöst hur svårt är det? Diggar inte ens sån yaaao leen abooo o såna ord det är så barnsligt vilket säkert många av er tycker det här med hahah, ska fortästta kolla filmen nu läs och njut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0