Nattblogg


Sorry alla mina bloggläsare men det blev inte att jag uppdaterade något idag som jag lovade men det har varit för jag inte har orkat har typ bara legat och inte gjort ett skit ? Skulle lägga in alla bilder på datan men såklart hittade jag inte min nya digital kamera sladd eftersom mamma har städat mitt rum så ska fråga henne imon om det. För imon ska jag ha riktig blogg dag blogga och allt och lite till om mina tankar kring året som varit och året som är nu! När min syster kom hem la jag mig i hennes säng och snackade lite skit med henne om allt och alla och vi höra senaste skvallret som hänt i stan undertiden jag varit i haparanda alltid lika kul att höra skvaller. menmen aja ska kolla på någon film äta lite chips och dricka juice me like ! Sov gott alla snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0