såhär ska min pojkvän se ut & vara annars byebye



Hårfärg? svart
Ögonfärg? Bruna eller mörk brun så jävla fint!
Näsa? Vanlig?
Kroppstyp? Han ska vara över 1,80 lång och ha biffig asså mycket muskler damn det är sexigt



Godaste killparfym? Armani & David Beckham guud så gott visa killar luktar i det
Klädstil? Jeans snygga tröjor, men han ska även vara snygg när han har mjukisklädder på sig
Hårfrisyr? typ till öronen sen ha det skit fint fixat med vax och även vara fin i ofixat hår lite lockigt e fint också.
Bra med pengar? klart han ska ha pengar han ska bjuda mig inte jag han.



Tönten, normal eller badguy? lätt svar badguy det är såna riktiga badass killar jag faller för vill inte ha en töntig pojkvän som e mobbad?
Charmig eller omtänksam? klart han ska ha en charm så han riktigt får mig att falla klart han ska vara omtänksam han ska bry sig om mig jag ska vara nr one i hans liv hans han ska ta mig före alt annat
Snygg eller söt? snygg? men han ska vara söt också inte bara den snygga typen 24/7
Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? han ska vara helt ok, egentligen vill jag inte att så många andra ska tycka han e snygg utan bara jag, vill inte ha massa tjejer som jagar han utan han e mig, som sagt insidan gör utsidan men många gånger ser inte folk insidan på såna killar jag faller för utan bara jag.



Drömkill kändisen? Christiano Ronaldo & Robert Pattinson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0