sjuk dag



Idag har varit en sån dag det har hänt massa saker men ändå ingenting, nu på kvällen snackade jag med ana i msn en nära vän till mig underbar o sexig brud fan killar hon e singel passa på en riktigt blondiiiiie :D Iaf vi snackade om en viss horunge i frölunda som tror han kan köra samma historia till ana som han gjorde till mig ncnc han e chatchad så synd om dig lilla marockanska horunge watch out ! Asså hatar killar som försöker leka med tjejer speicellt när det kommer till mina kompisar, fuuck vad arg jag blir vänta tills jag ser han ute kommer smälla till han så hårt han flyger hem till marocko och där han kan leka player asså han är inte ens fin jävla tågrels gå hääärifrån förfan. Btw snackade med min bejbiiis innan i 2 timmar skiiit kul så mycket vi skrattade fan hela tiden kaos :O Nog om det är på så jävla dåligt humör när jag börjar tänka på killar och de roliga med mig och ana är att jag har varit tsm med han marockanen ana e på g med han eller va jag har varit på g med en annan kille som ana med varit och vi båda har kyst en arab i hjällbo samma kille hahah vadå dras till samma killar? helt sjukt kul ändå när vi märkte det idag hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0