hos mina älskade kusiner

Sitter hemma hos mina kusiner nu:) Vi gör inte så mycket nu ska börja kolla på film nu och sånt film natt fifan kulkul uppdaterar mer sen när jag kommer hem imon eeh justde lilla rika bortskämda jag fick en Ipod Nano igår;) för över 1,400 kr :)

Här är den

Den är rosa ;)
Den har 6 gb (behövde inte mer)
Den har filmkamera :D me like
Man kan kolla film och andra videos i den inklusiv dom man spelar in.
Röstinspelning
Man kan lyssna utan hörlurar asså med inbyggd högtalar :D skiit soft !

Ja ni den har allt möjligt spel, har lagt in över 1800 bilder och massa videos o typ kalender världsklocka o antekningar massa viktiga saker alarm den är som en mobil fast utan simkort typ som en sonyerikson skit bra mp3 fifan men dyr? jag har filmat med mina mobiltelefoner som jag haft och en helvetes massa jävla låtar kommer ju behöva det sen som man kunde lägga in.. Som sagt berättar inget ännu än sålänge så vet bara min familj om det och mina närmsta vänner! Men ska dra mig nu och kolla film med min kusin, puss på er sov gott miss me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0