med tiden förändras saker


och med tiden förändras allt..
Är verkligen skit trött har bara sovit 1 timma eller något det tog mig BARA 3 timmar att väl somnade men vaknade hela tiden. Många tror att jag är på väg att få psykos på grund av stress och allt som händer i mitt liv lite läskigt va? Det tycker jag iaf det spelar ingen roll om jag sover 15 timmar irad jag är ändå alltid trött varför blir det så? Kanske har kommit till gränsen där kroppen säger stopp att kroppen inte orkar mer både fysiskt och psykiskt att allt blivit för mycket i mitt liv som sagt kaos. Jaja fuck that shit nu, kom hem för att hämta klädder sen ska jag åka till sjukhuset bloggar mer när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0