packad o glaad

Ojojoj nu är det kaos igen nu är lilla millah packad som helvetes fan grej o blablablaaa min kusin och josefin e här med hajt okej vi är hos min kusin hahaha millah och alcohol e kaos fifan. Millah loovoes to drink fiiirfaaaniiia hahaha något nytt ord jag kom på . hahahahah medans alla ska snart sova och upp till skolan imon så sitter jag och dricker maj full som aldrig förr

Btw kolla min nya mobil jag ska få imon sexig va?;)
Får den runt 12.30 - 13.00 imon hihi

skriv erat namn och nummer i komentarer så sparar jag dom nummrena jag behöver och smsar dom personerna dock kanske jag inte får mitt nummer förens på måndag för har beställt hem det hahaha puckat ja vet men det va lätta nummer vafan.
ska röka nu pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0